søndag 30. september 2012

KREAKTIVITETEN er for tiden på topp.                            
I høst har jeg store planer og mange ideer, er 100% klar for å sette nye prosjekter ut i livet..... tenk om døgnet hadde noen flere timer..

 
Selv om jeg ønsker meg mer tid til handarbeids prosjekter, klager jeg ikke........ har nemlig fått drømmejobben.
 
I nyåpnet garnbutikk på AMFI Vågen i Sandnes, stortrives jeg. Møter daglig på mange hyggelige, kreative mennesker og som stadig gir meg ny inspirasjon.
 
Her er KOSEKROKEN vår.
Her kan du sette deg ned, studere alle våre flotte oppskriftskataloger fra Du Store Alpakka, Gjestal med flere. Alltid nytraktet kaffe på kannen, og noe å bite i. Trenger du hjelp....., da forsøker vi å hjelpe så godt vi kan.
 
Det er fantastisk å få lov å jobbe med hobbyen sin.
 





1 kommentar: