søndag 9. september 2012

TOVA JULEPYNT

JULETRÆR

Når jeg såg Sandnesgarn sitt hefte Interiør og hobby visste jeg med det samme at disse fine juletrærne ville jeg strikke.

 
   
 


Jeg elsker å pynte og stelle i stand til julehøytiden. De siste 5 årene har nisser ol måttet ligge igjen på loftet, det går helst i hvitt og sølv nå. derfor var denne oppskriften "midt i blinken" for meg. Ble veldig fornøyd.........







 
Det er egentlig fritidsgarn som skal brukes, men siden jeg er så heldig å bo i nærheten av Sandnesgarn sitt fabrikkutsalg fant jeg billig easy garn der, da brukte jeg selfølgelig dette. Gikk opp til pinne nr 10, men la opp antall masker som var oppgitt i oppskriften. Eneste forsjellen er nok at mine tre ble noe høyere. Garnet tovet veldig godt, behøver ikke fyll inni trærne.

1 kommentar: